Michiel Alferink aangesteld als Managing Director van Athlon België en Luxemburg

by Athlon Belgium
Machelen/België, 25 maart 2020 – Michiel Alferink, momenteel Head of International Sales & Account Management bij Athlon International, wordt per 1 april 2020 Managing Director van Athlon België en Luxemburg. Hij volgt Erwin Ollivier op, die besloten heeft om Athlon te verlaten en andere uitdagingen aan te gaan.

Gero Goetzenberger, CEO Athlon: “Michiel Alferink is erg ervaren en kent de Europese markten door en door. Die troeven combineert hij met een zeer klantgerichte aanpak. We hebben er alle vertrouwen in dat Michiel een nieuw hoofdstuk zal schrijven van het succesverhaal van Athlon België en Luxemburg. Erwin Ollivier was veertien jaar aan de slag bij Athlon en we bedanken hem van harte voor zijn inzet. Ook wensen we hem het allerbeste voor de toekomst.”

Michiel Alferink kwam in 2006 Athlon versterken en deed bij zijn vorige opdrachten heel wat kennis en ervaring op over onze sector, klanten en producten. Sinds 2015 werkte hij als Head of International Sales & Account Management. Daarvoor was Alferink Commercial Director bij Athlon Spanje en Portugal.

Michiel Alferink“Ons vakgebied evolueert razendsnel. Het zijn dan ook erg leuke en spannende tijden voor wie in de fleet- en mobiliteitssector werkt. Ik kijk er erg naar uit om samen met onze klanten en onze teams het fleetlandschap in België en Luxemburg mee vorm te geven”, aldus Michiel Alferink.

Over Athlon

Athlon – Getting you there.
Athlon is een van de toonaangevende dienstverleners op het vlak van voertuigleasing en wagenparkbeheer in Europa. In België beheert Athlon meer dan 55.000 voertuigen, in Luxemburg 2100. Daarmee is het een van de grootste spelers op de Belgische en Luxemburgse markt. Al meer dan honderd jaar ontwikkelt Athlon vernieuwende, duurzame en kostenefficiënte mobiliteitsoplossingen voor bedrijven. Met de hulp van Athlon kunnen mensen zich probleemloos verplaatsen dankzij geïntegreerde en duurzame wagenpark- en mobiliteitsoplossingen. Athlon verlegt voortdurend de grenzen van wat mobiliteit inhoudt om zijn klanten nog beter van dienst te zijn. Het hoofdkantoor bevindt zich in Nederland en het bedrijf is rechtstreeks of via zijn partners actief in meer dan twintig landen in Europa en Noord-Amerika.
Athlon maakt deel uit van Daimler AG en wordt beheerd door Daimler Mobility AG. Meer info op www.athlon.com