Tesla Model 3 verrijkt vloot van Athlon Rental Services

by Athlon België
MACHELEN - Vanaf begin juni te huur bij Athlon Rental Services: de Tesla Model 3. Via een huurcontract op dag-, week- of maandbasis rijden klanten tot een jaar lang met de elektrische wagen. “We willen een koploper zijn in de verhuur van elektrische wagens op korte termijn”, zegt Olivier Draps, accountmanager bij Athlon Rental Services.

De echte fans konden hem al spotten op het autosalon in Brussel en sinds kort rijden er in België enkele exemplaren rond. De Tesla Model 3 is uitgerust met een heleboel snufjes: van een all wheel drive tot een automatische piloot waarmee de wagen zichzelf bestuurt. Met zijn long range dual-motor rijdt de auto ongeveer 300 kilometer na een volledige laadbeurt. Athlon Rental Services, dat wagens op korte termijn verhuurt, voegt dit model toe aan zijn vloot.

Technologie testen

Of je nu een believer bent of twijfelt over de aankoop van een elektrische wagen, via huurcontracten van korte duur wil Athlon iedereen de kans geven om de technologie te testen. Olivier Draps: “Wie bij ons een wagen huurt, hoeft zich niet meteen aan een leasecontract te binden. Je kan de wagen en zijn technologie eerst uitgebreid testen. Twijfel je nog aan de capaciteiten van een elektrische wagen? Dan kan je via de Model 3 kennismaken met elektrisch rijden.”

Elektrificatie

In de toekomst zal Athlon Belgium haar huurautovloot verder elektrificeren. Zo zullen er ook andere elektrische modellen worden aangekocht. “Tegen 2020 willen wij op de huurwagenmarkt een koploper zijn als het over elektrische wagens gaat. Door de Tesla Model 3 vandaag al te verhuren, willen we iedereen warm maken om anders te rijden”, besluit Olivier Draps.

Geïnteresseerd in een elektrisch ritje?

Voor meer informatie over de Tesla Model 3 en de verschillende huurcontracten, contacteer rental-sales@athlon.com.
Dit aanbod is geldig voor professionelen en bedrijven.

Voor meer informatie en/of fotomateriaal(niet voor publicatie):

Evy van der Linden
Persverantwoordelijke Athlon Belgium
press.belgium@athlon.com

Over Athlon

Athlon – Getting you there. Athlon is een van de toonaangevende dienstverleners op het vlak van voertuigleasing en wagenparkbeheer in Europa. In België zetten we zo’n 52.500 wagens op de baan, in Luxemburg 2.300. We zijn daarmee een van de grootste spelers op de Belgische en Luxemburgse leasingmarkt. Al meer dan honderd jaar ontwikkelt Athlon vernieuwende, duurzame en kostenefficiënte mobiliteitsoplossingen. Dankzij Athlon kunnen mensen zich probleemloos verplaatsen doordat ze kunnen rekenen op geïntegreerde en duurzame wagenpark- en mobiliteitsoplossingen. Athlon verlegt voortdurend grenzen en maakt zo de weg vrij voor de klanten, die graag onderweg zijn.

Athlon maakt deel uit van Daimler Financial Services, een volle dochteronderneming van Daimler AG.