Alexander Heijkamp benoemd tot CSR Director Athlon Nederland

by Athlon
Almere, 10 november 2017 Athlon heeft Alexander Heijkamp (40) aangetrokken als CSR Director. Heijkamp gaat op 1 januari 2018 aan de slag en treedt toe tot het managementteam van Athlon Nederland. In deze nieuwe rol is Heijkamp verantwoordelijk voor het uitrollen van de strategie ten aanzien van de drie P’s People, Planet, Profit. Athlon laat hiermee zien dat mobiliteitsoplossingen en aandacht voor sociaal- maatschappelijke aspecten en milieu heel goed samen gaan.

Heijkamp is een bekende in de Automotive sector. Eerder werkte hij bij de financieringsmaatschappij van Louwman & Parqui. Daarna vervulde hij verschillende rollen bij de Rabobank. Zo was hij regiomanager bij De Lage Landen/Athlon en sectormanager Automotive. Samen met importeurs, brancheverenigingen en andere vakgenoten was hij verantwoordelijk voor de nieuwe visie op Automotive binnen Rabobank. Om ondernemers structureel verder te helpen heeft hij de Rabo Ondernemers Academie opgericht. Deze academie is inmiddels uitgegroeid tot de grootste aanbieder van ondernemersopleidingen in Nederland. bij Athlon aan de slag te gaan. De Automotive is in hoog tempo aan het veranderen en nieuwe vormen van mobiliteit zijn volgens mij al dichterbij dan de we ons nu voor kunnen stellen aldus Heijkamp.

Mobiliteit van de toekomst

Wij zijn erg blij met de komst van Heijkamp. Zo kunnen we onze kennis, ervaring en diensten nog nadrukkelijker inzetten voor de mobiliteit van morgen. Vanaf 2030 rijden nog meer auto krijgen de eerste Smart Cities echt vorm en is autodelen de gewoonste zaak van de wereld. De ervaring en vooruitstrevende instelling van Heijkamp zullen ons helpen om voorop te blijven lopen als leasemaatschappij en als mobiliteitsproviderzegt Marchel Koops, algemeen directeur van Athlon.

Over Athlon
Athlon is een internationale leverancier van operationele autoleasing- en mobiliteitsoplossingen. Het bedrijf is continu bezig innovatieve, duurzame en kostenefficiwww.athlon.com.