Athlon Car Lease en USG People werken samen aan flexibele leaseoplossing

by Athlon Marketing
Maatwerkoplossing voor lease op basis van gereden kilometers

Almere, 19 mei 2014 –HR-dienstverlener USG People kiest na een aanvraag bij meerdere leaseaanbieders voor een langdurige en exclusieve samenwerking met Athlon Car Lease. Per 1 mei biedt Athlon een maatwerkoplossing voor de totale wagenparkdienstverlening van USG People.

Op basis van de door USG People ontwikkelde visie op leasing en mobiliteit is in co-creatie een leaseconcept ontwikkeld met één gecombineerde prijs voor lease-, huur- en poolauto’s, waarbij USG People betaalt per gereden kilometer. De kilometerprijs is honderd procent variabel en betekent feitelijk ‘niet rijden is niet betalen’.

Jeroen Goossen, manager Mobility bij USG People The Netherlands: ‘Met deze variabele leaseoplossing kunnen wij de leasekosten meer flexibel maken en onze beheerprocessen vereenvoudigen. Daarnaast vormt deze oplossing het ideale vertrekpunt in het moderniseren van ons mobiliteitsbeleid. We zijn blij dat Athlon onze visie serieus heeft opgepakt en daarmee een belangrijke basis heeft gelegd voor het realiseren van ons toekomstige mobiliteitsbeleid.’

Marchel Koops, commercieel directeur bij Athlon Car Lease: ‘Steeds meer organisaties zoeken naar de mogelijkheid om mobiliteit flexibeler in te zetten. We zoeken graag samen met onze klanten naar manieren om hier met maatwerkproducten invulling aan te geven. De goede en nauwe samenwerking met USG People maakte dat wij gezamenlijk de mogelijkheden van oplossingen toewerkend naar kilometerlease zijn gaan bekijken. In dit specifieke geval bleek afrekenen per kilometer een optie te zijn en kunnen we USG People door de combinatie van onze diensten voorzien van totale ontzorging voor het wagenparkbeheer.’