Athlon Car Lease opent Service- en Occasioncentre Rotterdam

by Athlon Marketing
Athlon Car Lease opent een nieuw Service Centre en Occasioncentre in Rotterdam, aan de Hatostraat 50.

Almere, 6 januari 2014 – Het centre wordt uitgebaat door de Beelen Groep. Leaserijders van Athlon Car Lease kunnen bij het Service Centre terecht voor onderhoud, reparaties en schades. Tijdens het wachten kunnen zij doorwerken in de aanwezige werkruimten. De berijder kan ook kiezen voor een gratis haal- en brengservice. De uitbreiding maakt dat er in Nederland in totaal zeven Service Centres en twee Occasioncentres van Athlon zijn gevestigd.

Armand van Veen, algemeen directeur van Athlon Car Lease: ‘Met de opening van het nieuwe Service Centre breiden we de dienstverlening richting onze leaserijders verder uit: het nieuwe pand op deze  locatie is beter bereikbaar en klanten kunnen hier in alle rust werken, terwijl hun auto in onderhoud is. Daarnaast kunnen particulieren in het Occasioncentre zes dagen per week terecht voor een groot aanbod occasions met een volledig inzicht in onderhouds- en schadehistorie.’

Leaserijder ontzorgen

Het Athlon Service Centre biedt verschillende werkzaamheden aan de auto onder één dak. Hierdoor hoeft de leaserijder niet langer meerdere afspraken te maken bij verschillende leveranciers. Van Veen: ‘In het nieuwe pand zorgen we ervoor dat werkzaamheden op één locatie uitgevoerd worden. Wanneer leaserijders hun auto brengen voor onderhoud, neemt het Service Centre ook meteen ruitschades, reparaties, APK of vervanging van banden mee. Ook wordt de leaserijder zelf benaderd als het tijd is voor een onderhoudsbeurt.’