Care Autoschade en Schadenet hernieuwen contract mobiliteitsprovider Athlon

by Athlon
Almere, 14 november 2016 - Athlon verlengt in Nederland de contracten met Care Autoschade en Schadenet om schade aan haar vloot structureel te herstellen. De huidige contracten lopen eind dit jaar af en zijn verlengd met 4 jaar. Athlon stuurt het overgrote deel van haar 40 mln. schadeomzet naar deze twee ketens.

Athlon werkt meer dan 10 jaar met beide partijen samen. Emiel van Onzenoort, operations directeur Athlon: ‘Wij zijn zeer tevreden met de prestaties van beide ketens en zijn dan ook verheugd de samenwerking met deze twee partijen voort te zetten. Schade is altijd vervelend voor onze klanten. Care Autoschade en Schadenet denken met ons mee om overlast waar mogelijk te beperken. We hebben wederom goede afspraken kunnen maken op het vlak van prijs, kwaliteit en klanttevredenheid. Dankzij deze intensieve samenwerking zijn we niet alleen in staat om schadekosten te beperken, maar ook om te blijven innoveren.”

‘Verlenging groot compliment voor onze collega’s’ “De samenwerking met Athlon is voor ons een bevestiging van de toegevoegde waarde die Care te bieden heeft”, aldus Edward Reinderts, commercieel directeur Care Autoschade.: “Wij zijn dankbaar voor het gestelde vertrouwen en zien deze verlenging bovenal al een groot compliment voor onze collega’s, die elke dag hun uiterste best doen voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid.”

‘IJzeren jubileum bijzonder in tijden van vluchtige contacten’

“In tijden van vluchtige contacten is een leveranciersrelatie van meer dan 10 jaar extra bijzonder. Met wederzijds respect het beste in elkaar naar bovenhalen geeft inhoud aan het woord relatie en maakt het verschil.” aldus Leontine Sitters, directeur van Schadenet. “Wij gaan met plezier de komende periode weer de uitdaging aan om samen met Athlon voor haar berijders op de meest prettige manier onzichtbaar het verschil te maken”.