Eerste afleveringen Tesla Model 3 per vandaag te reserveren bij Athlon

by Athlon
Almere, 31 maart 2016 – Leaserijders kunnen vanaf vandaag als een van de eersten Tesla Model 3 in Europa kosteloos reserveren bij Athlon. De autoleasemaatschappij heeft gegarandeerd ruim 400 exemplaren beschikbaar, die begin 2018 op de Europese markt worden geïntroduceerd. Teslarijders van Athlon krijgen voorrang op de reservering van een Model 3.

Tesla Model 3 is de lang verwachte Tesla-variant, die zich in hetzelfde segment bevindt als de Audi A4 en de BMW 3. De elektrisch aangedreven Sedan is het kleinere broertje van de Model S. Niels van den Hoogen, Commercieel Directeur bij Athlon Nederland: ‘Er is lang uitgekeken naar de Tesla Model 3. Klanten vragen ons vanuit ons partnership met Tesla regelmatig wanneer dit model te verwachten is. Vandaag komt het dus weer een stapje dichterbij. Vanuit de markt is er veel vraag naar een betaalbare elektrische auto. We verwachten dat de reserveringen heel snel zullen gaan.’

Langdurige relatie met Tesla

Athlon heeft de grootste Tesla-leasevloot van Nederland. Het is tevens de eerste leasemaatschappij die Tesla via lease aanbood. Van den Hoogen: ‘We houden ons dagelijks bezig met de toekomst van mobiliteit. Betaalbare, elektrische auto’s vormen een essentieel onderdeel van ons toekomstbeeld. Daarom zijn we ook trots dat Athlon wederom de eerste is die een Tesla Model 3 kan aanbieden.’