Marchel Koops benoemd tot Managing Director van Athlon Nederland

Schiphol/Almere, 28 februari 2023 – Marchel Koops, Chief Commercial Officer (CCO) en lid van de Raad van Bestuur van Athlon, is per 1 maart 2023 benoemd tot Managing Director van Athlon Nederland. Hij is verantwoordelijk voor Athlon Nederland naast zijn huidige rol als CCO. Koops volgt Jean-Pierre Vissers op die besloot zijn carrière buiten het bedrijf voort te zetten.

Over de benoeming

Christian Schüler, CEO Athlon over de benoeming: "Marchel Koops brengt een mooie combinatie van een klantgerichte mindset en een diepgaande kennis over de Nederlandse markt. Wij danken Jean-Pierre Vissers voor zijn waardevolle bijdrage aan het bedrijf in de afgelopen 13 jaar. Hij stond meer dan 3 jaar aan het hoofd van Athlon Nederland en bereikte samen met het team belangrijke mijlpalen."

Marchel Koops, CCO Athlon: "Ik kijk ernaar uit om opnieuw onderdeel te zijn van het Athlon Nederland team, nu in combinatie met mijn internationale rol. We zijn samen met onze klanten en partners op een spannende reis om mobiliteit flexibeler en duurzamer te maken."